sobota, 1 lutego 2014

Brak Violetty. Pomocy


    Cześć Wam ! Pierwszy rozdział jest już pisany :) Ale co z tego jeśli jedna z głównych bohaterek odeszła.
  Osoba która pisała jako Violetta, odeszła, a wiadomo, że akcja bez głównej bohaterki nie może się dziać. Co będzie z chłopakami zakochanymi w Niej Sebastianie, Diego czy Leonie ? :) Więc postanowiliśmy poszukać nowej osoby, która wcieli się w Pannę Violettę. Jeżeli jesteście chętni piszcie pod tym postem, a jeżeli zgłosi się parę osób do postaci Violetty, jakoś wybierzemy. ;*


10 komentarzy:

  1. Ja zgłaszam się ! Mogę przynajmniej spróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym mogła, Sebastian będzie musiał zniknąć w połowie rozdziałów Ups..., a mam czas i nie wiem co mam z nim zrobić :-/ ~katie V.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się zgłaszam
    dum dum dum... pyszna herbatka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo bym chciała, nie mam żadnych problemów ortograficznych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam również kilka pomysłów na temat Violetty np:
    Violetta np. Około 52 czy 53 wyjedzie by ochłonąć i odpocząć od Diega, Sebastiana i Leona. Tymczasem gdy Violetta wyjedzie do Los Angeles, pojawi się nowa bohaterka Vanessa (jej twarz będzie nosiła Selena Gomez) która zauroczy Diega i kompletnie zapomni o Violettcie. Pod koniec opowiadań 10 rozdziałów przed epilogiem Violetta wróci do Buenos Aires, szybko zauważy, że ma jednego rywala z głowy. Został tylko Leon czy Sebastian? Decyzja podejmie dopiero w epilogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o sprawę z Diego, to musisz się wcześniej zapytać Alex :)

      Usuń
  7. Ja bym chciała. Sama rpowadze 2 blogi.
    PROSZE O ODPOWIEDŹ ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehehe
    HEJ
    Mam se pytanko
    Kiedy ogłosicie kogo wybraliście??

    OdpowiedzUsuń